Monday, 12 December 2011

Satu jam di sabda

wuhoooo...
Aku nak tulis cerita pasal diri sendiri ni. Jangan main-main. haha.
Okay, sebelum tu aku nak minta sorry kat kau sebab blog aku ni tak sehebat blog orang lain. Yelah... orang baru nak belajar.

anyway, aku dekat dalam kereta ni tengah online guna galaxy tab mak aku.
actually, aku, parents aku and abang kedua aku balik kampung dekat ipoh.

well, aku kan nak pindah sekolah. so, parents aku decide nak stop by dekat sekolah menengah sains bagan datoh. :D

Well, aku rasa pelik berada di sana. (cehhhh, ayat aku!) alaaa, mesti kau fikir '' ala budak ni, pergi sekolah je pun''. wuhoooh. Memang la pergi sekolah je pun. masalahnya, aku tak pakai baju sekolah. aisyo.... 

Dengan seluarnya, dengan dressnya, dengan shawlnya. Aku pergi masuk pejabat. Oh, dengan wedges nya jugak. hehe, Eh korang, ada orang pejabat baru ;D

Aku masuk dengan parents aku, Afiq jadi penjaga kereta. Masuk-masuk je, aku dah nampak pengetua. wuohhh....

Aku dah cuak dah dekat dalam tu. Apa kau fikir tak cuak ke? Cuba bayangkan kau tiba-tiba datang tanpa invitation ke sekolah kosong tu. arghhh... Parents aku datang pejabat tu nak tengok kenapa proses pindah aku lambat sangat. Cis, sekolah sayangkan aku lebih-lebih. Sebab tu la taknak kasi aku pindah. Ahaahahaha, perasan nya lah budak sekor ni.

So dah ambik surat and bla bla bla, nanti dah hantar, kena tunggu keputusan lagi. TUNGGU? Aiyo..... Tak tau dapat ke tidak. Aku kalau boleh tak nak lambatkan proses. Susah laa. Kau doakan la aku dapat... :(

Ehhh...... Mak ayah aku sembang-sembang dengan pengetua. (ustaz mad kat sebelah ;D),

Eh! Kau fikir dorang je ada gambar? ehehhee... aku pon ada lah.


Bahahahahha. Hebat tak aku? gambar pengetua dengan aku ada lah! Ahaha.

Lepas tu, aku pergi surau kejap. Aku jumpa MakCik Zah and the geng. Haha. Dorang kate aku nampak lain. Bhahahahaha. memang la lain. selama ni dia nampak aku pakai baju sekolah je. Hish.. bosannya.. haha.

And then, perjalanan diteruskan.......
Dan sampai la dirumah ;D

ye, ye. aku tau bosan.  hmmmm

4 comments:

  1. WEH BAPAKLAH! apahal makcik zah ustd mad pengetua semua ada :O DIorang tak cuti ke dohh apasal kau pindaaaaaaaaaaaaaaaah! cis, aku pun nak jugak --' kalau aku jd kau aku takut nak jumpa diorg lagi lagi makcik zah siap shawl semua HAHA!

    ReplyDelete
  2. haha. dorang mestilah datang sekolah sebab nak buat kerja. haha. apasal? nanti la aku citer. haha. aku tak takut nak jumpa dorang tapi segan. bahahhahaa.

    ReplyDelete
  3. Nanti klu x dpt pindah...malu oh! Kene tgk muke diorg lagi! So amcm? Teruskan jugak ?

    ReplyDelete
  4. @Anonymous

    bahahhaha, memang malu gila tahap gaban. -.-' x boleh bayangkan dah. haha. dah tu, aku erkobar-kobar sangat. takpe, doakan yer ;D

    ReplyDelete